[itzul] antolatua/antolatuta

Paśl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
Ast, Aza 11, 12:00:15, CET 2004

Egun on berriz ere, goikoa adibide bat baino ez da. Nire galdera da, ea mota horretakoetan lehenengo aukera ondo dagoen, edo egokia den ala ez.

Ez dakit non entzun dudan, edo agian asmatu dut, nahiz eta lehenengo aukera gero eta gehiago erabili, bigarren aukera dela zuzena, hots "antolatua" bezalako formak asko erabiltzen direla baina "antolatuta" bezalakoak direla zuzenak.

Ah!, eta mila esker aldez aurretik...

Paśl Picado Moreno