[itzul] RE: ItzuL Mezu-Bilduma, 6 bilduma, 21. zenbakia

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Ast, Aza 11, 13:08:01, CET 2004

Kaixo lagunak!

	Nire ustez, lehena dagokio (BEZaren), zeren zerga bakarra baita.
Gaztelaniaz ere singularrean entzun dut beti, eta "de los IVA" horrek,
arraro samarra egiteaz gain, zergari erreferentzia egin gabe, ehunekoari
egin dio.

            Hau da BEZ bakarra dago, baina ehunekoak desberdinak dira
produktuen arabera. Demagun -hau aspaldiko kontua da, eta buruz ari naiz,
beraz, adibide bat baino ez da -: 1) Farmatziakoa: salbuetsia  2) Liburuak:
%7   3) Janaria: % 16       4) Bitxiak eta abar: %33.

	Agur bero bat,
                                                     Bittor Arbizu