[itzul] Afinar intervalos de tercera menor

Josemari Navascués aurrerabeti a bildua jmn.jazztel.es
Al, Aza 29, 17:22:05, CET 2004

RE: [itzul] Afinar intervalos de tercera menorNire ustez "gozatu" aditza tresnei baino ez dagokio (ahotsa barne). Ez dut uste ekintza abstraktua denean, kasu honetan bezala, balio duenik. Eta tonuan jartzeari dagokionez, gauza bera: gozatzea eta tonuan jartzea gauza bera dira, baina ez dut uste minor edo maior bat tonuan jartzea egokia denik, berez, maior eta minor tonuak baitira.

Hala ere, hausnarketa egin ondoren proposamen bat bota nahi nuke: akordeak egokitu/findu edo doitu/egokitu/findu soilik.
  ----- Original Message -----
  From: Antton Gurrutxaga
  To: 'ItzuL'
  Sent: Monday, November 29, 2004 1:55 PM
  Subject: RE: [itzul] Afinar intervalos de tercera menor

  Bai, gurean 'gozatu' proposatu genuen, 'afinatu'-k baldintza minimoa betetzen ez duelako, eta 'gozatu' erabili izan delako horretarako, idatziz behintzat; Ik. Euskal Hiztegia:

  "... 3. du ad. Burdinari edo burdinazko lanabes edo armei beharrezko gogortasun eta malgutasuna eman. Ezpata gozatu. II (*1918, 1976). Musika tresna bat bere doinuan jarri. Gozatu zen bere gitarra."

  Hala ere, Hiztegi Batuko erabaki berria aipatu dut soilik, gauzak dezente aldatu dituelako (esaterako, 'gozatu' ez du aipatu ere egin). Elhuyar Hiztegiaren DBa eguneratua dago, baina eduki horiek eguneraturik argitaratzea ez da beti berehalakoa izaten. Hurrengo bertsio inprimatu eta elektronikoetan eguneraturik ageriko da.
  Antton Gurrutxaga
  ELHUYAR Hizkuntz Zerbitzuak
  Asteasuain, 14 / 20170 Usurbil
  (+34) 943 36 30 40