[itzul] Bi galdera

Karmele Etxabe Azkarate garmensa a bildua yahoo.es
Ost, Urr 20, 14:11:29, CEST 2004

1.- Oso eskertzekoa da gauzak gozoago esatea. Niri kontsulta horrela egin didate eta ez nuen testuinguririk. Barka beza berorrek.

2.- Letra tamainarena eta ezkutuan dauden atalena Jon Agirreren erantzunean ikusi dut nola bidali dudan, niri ez baitzait horrela azaldu idazterakoan.

3.- Burua hainbeste nekatzen duen horrek ba al du erantzunik nire galderarentzat?

Eskerrik asko.

"LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER" <larrinaga_asier a bildua eitb.com> wrote:

1. Oso eskertzekoa da galderak zerrendaratu baino lehen burua apur
bat nekatzea.

Kontesturik eta bestelako argibiderik eman ezean, ezinezkoa da
ganorazko erantzuna ematea. Eta (...autozentsura...).

2. Oso eskertzekoa da galdera-erantzunen aurkezpena zaintzea: ondo
ikusteko moduko letra-neurria, norberak idatzitako testua erdi ezkutatuta
edo erdi galduta ez egotea jatorrizkoaren txatalen artean, eta abar.

Asier Larrinaga