[itzul] Semana Coral de Alava

Agustin Otsoa Eribeko vvzotlaa a bildua vc.ehu.es
Or, Urr 22, 10:49:40, CEST 2004

Semana Coral de AlavaPolita litzateke garai zaharretako hitz tradizio gabeak
baztertzen hasiko bagina, 'abesbatz', 'jaurlaritza', 'aldundi' eta abar luze
bat urrutizkina, izparringia eta abarrek betetzen duten kutxara sartuz eta
'koru', 'gobernu', 'diputazio' eta gainerako hitz jator nazioarteko,
normalago, argiago, neutroago eta abarrago direlakoan.

Badakit. Esan beharra nuen eta esana dut.
  -----Mensaje original-----
  De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de Arbizu Barona, Víctor
  Enviado el: viernes, 22 de octubre de 2004 8:44
  Para: 'itzul a bildua postaria.com'
  Asunto: [itzul] Semana Coral de Alava

  Egun on lagunak:

          Hemen Gasteizen, Kutxan bertan -Kutxa honek antolatzen du Aste
hori- horrela jartzen dugu:

          Arabako Nazioarteko Abesbatzen Astea

          Agur bero bat,

    ----------
    Message: 1
    Date: Thu, 21 Oct 2004 13:44:18 +0200
    From: "Errea Cleix Inma" <i.errea a bildua ayto-pamplona.es>
    Subject: [itzul] Semana Coral de Alava
    To: "Itzul (E-mail)" <itzul a bildua postaria.com>
<93D24343603A71439B51B441BD48CB4C18C70C a bildua EXCHANGEVSERVER.ayto.dns>

    gaur ez dugu interneten sartzerik eta izen hori, Semana Coral de Alava,
euskarazko ordain ofizialik duen jakin nahi dugu.

    Inork argitzerik badu...
    esker mila, aurrez,
    inma errea

    traditzul a bildua ayto-pamplona.es