[itzul] Re: Google, empresa millonaria, EXPLOTA TRADUTORES VOLUNTARIOS

Luistxo Fernandez Lfernandez a bildua codesyntax.com
Or, Urr 22, 16:48:29, CEST 2004

Gotzon Egia <gegia a bildua ...> writes:

> (...)baina Google euskaraz nahi izanez gero,
> iruditzen zait euskal itzultzaileok musutruk egin ezean, ez dela beste biderik
izango.

> Hori dela eta, Googleko akziodunek dirua (gehiago) irabazten dutela? Zer
egingo diogu...

Googlerentzako euskaraz egindako itzulpen haiengandik, baten batzuek kamiseta
behintzat lortu zuten, hori badakit...

Eta, tira, orduko gauza batzuek indarrean diraute:
http://www.google.es/eu orrian ikusten dugun I'm feeling lucky ezagunaren
itzulpena, nire lankide Garikoitz Araolazak orduan asmatu eta proposatu zuen
bezalaxe dago: Baietz lehenengoan!

Luistxo