[itzul] Cero Hambre

Maider Sukunza maider a bildua eguzkibideoak.net
Ast, Urr 28, 21:34:39, CEST 2004

Kaixo!!
Nik dakidala proiektua edo kanpaina "Hambre Cero" da. Gaiari buruz aritu
naiz irakurtzen eta hori da izena. Etxeratzen naizenean begiratuko dut
ditudan artikuluetan. Hala ere gogoratzen dut egunkarian euskaraz
agertutako artikulu batean "Zero Gosea" kanpaina agertzen zela.
Izan ongi!!
Maider.