[itzul] Camerata instrumental

EGUILUZ UGARRIZA, Jose Ramon jose.ramon.eguiluz a bildua bizkaia.net
Or, Ira 3, 12:29:13, CEST 2004

Inork erantzuten ez duela ikusita...
"Música de cámara", oker ez banago musika estilo bat da, beste hizkuntza
batzuetan ere erabilitakoa (MUSICA DA CAMERA - CHAMBER MUSIC - MUSIQUE DE
CHAMBRE - KAMMERMUSIK - MUSICA DE CAMARA), formato txikikoa eta errepertorio
berezia jotzen duena. Euskaltzaindiak  horretarako "ganbera-musika" terminoa
onartu du:
ganbara | EArau
20.24: Heg. 'teilatupeko solairua'

ganbara-musika* e. ganbera-musika (adib. gisa arautua, s.u. ganbera).

ganbera | EArau
20.24: 1 Ipar. 'logela'. 2 Admin.: diputatuen ganbera; merkataritza ganbera;
ganbera musika.

Oker ez banago zure testuan ganbera musika jotzen duen talde instrumental
bati buruz ari da. Nik neuk "Ganbera musika talde instrumentala" erabiliko
nuke, testuingurura ondo moldatzen bada behintzat.

Joserra Egiluz