[itzul] koadro/karratu

Patxi Angulo ccpanmap a bildua si.ehu.es
As, Ira 28, 16:49:55, CEST 2004

Kaixo, lagunok:

Nik honela erabiltzen dut Informatika Fakultatean:

	"bi erro 9 berdin 3 da" edo "erro karratu 9 berdin 3 da".

	"hiru erro 8 berdin 2 da" edo "erro kubiko 8 berdin 2 da"

Jakina, esaldi baten barruan honela, esaterako: "9ren erro karratu
negatiboa -3 da", eta abar.

Berreketan, ordea, "ber" erabiltzen dut: "2 ber hiru berdin 8 da" edo "2ren
kuboa 8 da".

Aldatu berria da "berredura" hitza da; orain, "berretura" esan behar da:
"2ren lehenengo hiru berreturen batura 7 da".

Agur

Patxi Angulo