[itzul] koadro/karratu

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
Ost, Ira 29, 09:43:32, CEST 2004

>Bazterrak nahastea bada kontua, gabonak arte egon gaitezke, baina
hizkuntza jasoan edo jantzian biak onartzen badira ere, ikasleek 8 urte
dutenetik, unibertsitateko atariraino metro/erro karratu/kubiko ikasi(ko)
eta ikusi(ko) dute. Beraz, zeuek erabaki  jasotzea/janztea eta nahastea zer
den.

Barkatu, baina hemen inork ez du esan, nik dakidala, ikasleoi zer forma
irakatsi behar zaien (nire eskumenean behintzat ez baitago hori). Guk
jendeari zer ikasi diogun  baino ez dugu azaldu zenbaitek, eta guk ikasi
dugun hori ere hiztegi arau-emailean jasoa dagoela esan.

Patxi
Txat euskalduna >>> http://www.euskalerria.org/solasgunea