[itzul] koadro/karratu

Josemari Navascués aurrerabeti a bildua jmn.jazztel.es
Ost, Ira 29, 11:12:15, CEST 2004

Ados, oraingo joera orokorra zein den baino ez nuen adierazi nahi, besterik gabe.
  ----- Original Message -----
  From: Paúl Picado
  To: ItzuL
  Sent: Wednesday, September 29, 2004 10:02 AM
  Subject: Re: [itzul] koadro/karratu

  Barkatu Josemari, baina niri unibertsitatean "metro koadro" ere irakatsi didate, eta gehiago esango dizut, duela urtebete nik egindako itzulpen batean alor honetan ezaguna den pertsona batek metro "karratu" kendu eta metro "koadro" jarri zidan, hobeto zegoela adieraziz.

  Besterik ez, argi dagoena da biak direla onargarriak, jasoak, ez jasoak, jantziak edo dena delakoak izan ala ez izan.

  Paúl Picado Moreno