[itzul] antologiarako

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ast, Api 14, 19:04:21, CEST 2005

Zer esango dut nik, ba. Oso eskasa, erabat laua, iruditzen zait guk gaizki
jarritako ergatibo hura, hitz-jokoak edo joko semantikoak egiteko biderik
eskaintzen ez duena (arestiko 'Erizaingo Saila/Zaila', adibidez, polita
zen), antologiaren aldarera igoarazteko. Akats tristearen mailatik gora ez
nuke nik sailkatuko. Antologien multzo distiranta kafeinagabetzea litzateke,
bestela, nire irudiko.

Edo, litekeena da, zure umorea eta nirea elkarren antipodetan daude.

Antologiarako bat nahi izanez gero, hona hemen guk atzo zer 'harribitxi'
topatu genuen testu batean (bekatua bai, baina bekataria salatu gabe):

<<...eta beste erraiak: giltzurrunak, bihotza, garuna, BEHI-BARRABILAK...>>

Okerrena, zera, ez zela testu itzulia.

Alfontso Mujika
Elhuyar Hizkuntz Zerbitzuak