[itzul] ha devenido un acto firme y consentido

Xabier Aristegieta xabiera a bildua parlamento-navarra.es
Al, Abu 1, 12:15:31, CEST 2005

Niri, ordea, ez zait iruditzen "onartu" hitza orain gauza baterako eta gero
beste baterako erabil daitekeenik, dantzan batetik bestera, orain "aprobar",
gero "consentir". Horrelakoetan, euskaraz irakurtzean nahasmenak gertatzeko
arrisku handia izaten da, aurreko mezuan adierazi dudanaren ildokoa.

Egia da, dena den, esaldia --oraingoan-- osorik eman diguzunez,
testuinguruak "onartu"ren esanahia zehazten duela ("habida cuenta que no fue
recurrido en tiempo y forma por ninguno de los propietarios del ámbito").
Baina nire beldurra hauxe da: atzetik esaldi hori ("habida cuenta...")
etorri ez balitz, "onartu" erabili ezin eta beste hitz bat erabili behar
izatea. Alegia, termino bat adierazteko euskaraz hitz ezberdinak erabili
behar izatea, testuingurua dela-eta.

Ondo izan,

Xabier Aristegieta

----- Original Message -----
From: "itzul" <itzul a bildua hernani.net>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Monday, August 01, 2005 11:18 AM
Subject: RE: [itzul] ha devenido un acto firme y consentido

Ba bai, kasu honetan behintzat, hala da, begira: Dicho acuerdo
administrativo ha devenido un acto firme y consentido habida cuenta que no
fue recurrido en tiempo y forma por ninguno de los propietarios del ámbito.

Gustatu zait "onartu" hori. Kontrakorik ez bada, halaxe jarriko dut.

Eskerrik asko denoi.