[itzul] Danzad, danzad malditos

Ainara Estarrona jibesiba a bildua si.ehu.es
As, Abu 16, 12:08:07, CEST 2005

Hombre zu!

Dantza-dantzari hori atsegin dut bai, mila esker.

Zer moduz? Valentzia aldean dagoeneko?

Ainara.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En
nombre de Garikoitz Knörr
Enviado el: martes, 16 de agosto de 2005 12:03
Para: 'ItzuL'
Asunto: RE: [itzul] Danzad, danzad malditos

Lasai, Ainara: batzuok ulertu dugu ez zarela filmaren izenburuaren bila
ari,
dantza-jaialdi bati buruzko artikulu baterako izenburu esanguratsu baten
bila baizik.

Hona proposamen pare bat:

"Dantza-dantzari" (OEH-k "dantza-mantzari" ere badakar)

Eta, Asier Larrinagaren aukera nire ustez egokiaren bidetik:

"Dantza-dantzari/-mantzari, lehertu arte"

Gero arte!