[itzul] animalien soinuak

Xan xanoth.eh a bildua wanadoo.fr
Ast, Abu 18, 17:20:47, CEST 2005

Traducciones CCI Itzulpenak idatzi du:

>Ba al dago hiztegi edo zerrenda estandarrik soinu horiek biltzen duenik?

Aipatu erreferentzia eta hiztegiak aparte

    * Napartheid aldizkarikoek argitaratu zuten azantza zerrenda luzea,
      zenbakiaren erreferentzia galdu dut.

    * "Le cri des animaux et choses relatives aux animaux" in Aranart
      Philippe; Lafitte, Piarres. /Vocabulaire français-basque/. Ikas,
      s.a. 26. or.
    *

      Irusta, Antton. /Autu-mautuan/. Bilbo : Gero-Mensajero, 2001.
      (Saski-naski). 23-26 or. (zerrenda luzea dakar)

    * Lertxundi, Anjel; Arrizabalaga, Iosu; Martiartu, Maria Pilar.
      /Irakur 3/. Bilbo : Mensajero, 1980. (Irakur, 3). 122. or.
    * Ikastira

>Soinuak anamalia bakoitzaren ondoan jartzen lagunduko, mesedez?

Ahatea: karra(n)ka, ua-ua, piu piu, kua
Astoa: arrantza, zinka, aaaaa
Behia: marrua, marrum
Igela: kroaka, kroa
Katua: ñauz, miauz, ñaukaz, marrakaz ari da, miau
Oilarra: kukurruku
Txakurra: errauntsia, hauma, sainga, txanpa, zaunka, zaunk-zaunk
Txerria: kurrinka, kurrin-kurrin
Txoria: txorrotxioa, txio-txio
Zaldia: irrintzi(na), ijijiji

Xan Othaburu