[itzul] Zona PT eta zona PTi

Taberna Irazoqui, Miguel (Itzultzailea:NAO/BON) mikel.taberna.irazoqui a bildua cfnavarra.es
Ost, Abe 7, 14:17:35, CET 2005

Sarean bilaketa arin bat eginda "Zona PT-1 del Parque Tecnológico de
ÁLAVA" aurkitu dut. "Zona PTi" ere bai. Ez ote da hori PT horren azpian dagoena; "Parque Tecnológico", alegia.
Arabako Aldizkari Ofizialeko aipamenak dira. Zerorrek ikusten ahal dituzu.
Konparazio baterako: http://www.alava.net/pdf/2001/12000000.pdf
(hor bertan, euskaraz, honela: Arabako Teknologi Elkartegia, S.A.ko PTi... )

Mikel

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Paúl Picado
Enviado el: miércoles, 07 de diciembre de 2005 13:37
Para: Itzul
Asunto: [itzul] Zona PT eta zona PTi

Egun on! Hirigintza kontuaz ari naiz. Partzelen metro koadroak agertzen zaizkit testu batean eta aurretik Zona PT 1, Zona PT 2, eta baita Zona P.Ti-1 ere.

  Honela:

  Zona PT 2: 3.500 m2
  Zona PTi 2: 4500 m2

  Ba al dakizue zer diren PT eta PTi horiek?

  Mila esker!

Paúl Picado Moreno

Correo Yahoo!
Comprueba qué es nuevo, aquí