[itzul] RE: ItzuL Mezu-Bilduma, 19 bilduma, 13. zenbakia

ETXEBARRIA ETXEITA, Jose Andres jose.andres.etxebarria a bildua bizkaia.net
Ast, Abe 15, 12:02:35, CET 2005

Amaiari beste aukera bat ematearren, LAGUNTZEN LAGUNDU ere aipatuko nahiko nuke. Argi dago nondik datorren hori: LAGUNTZEKO (hots, guk haiek laguntzeko) LAGUNDU. Izan ere, LAGUNTZEKO LAGUNDU bera ere aukera izan liteke.

Hurrengora arte, lagunok.

Jose Andrés Etxebarria

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de itzul-request a bildua postaria.com
Enviado el: jueves, 15 de diciembre de 2005 11:04
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: ItzuL Mezu-Bilduma, 19 bilduma, 13. zenbakia

ItzuL zerrendako mezuak bidali itzul a bildua postaria.com helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita (kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
	itzul-request a bildua postaria.com

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
	itzul-owner a bildua postaria.com

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa. Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of ItzuL digest...".

Gaurko gaiak:

   1. LAGUNDUZ (Debako Euskara Saila)
   2. RE: LAGUNDUZ (Berasategi Zurutuza, Joxe M.)
   3. SESION GOLFA (jl-larranaga a bildua ej-gv.es)
   4. RE: SESION GOLFA (aua a bildua ivap.es)
   5. RE: SESION GOLFA (anaisabel.morales a bildua ehu.es)
   6. RE: SESION GOLFA (jl-larranaga a bildua ej-gv.es)
   7. Re: LAGUNDUZ (mikelhb a bildua teleline.es)
   8. Kanada (Gotzon Egia)
   9. Princess Royal, Princesa Real (Mikel Morris)
  10. Concierto de cámara  para  txistu (Garikoitz Etxebarria)
  11. Re: Concierto de c á mara  para  txistu (Isabel Etxeberria)
  12. Re: Princess Royal, Princesa Real (Garikoitz Etxebarria)
  13. Re: Kanada (Ander Irizar)
  14. RE: Princess Royal, Princesa Real (LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER)

Message: 1