[itzul] El precio mas Fnac

Euskara euskara a bildua ibarrakoudala.net
Al, Abe 19, 08:54:09, CET 2005

Kaixo Alex eta gainerakoak,

Mila esker zure erantzunarengatik, Hala ere, esan beharra dut, nik udal
bateko zerbitzuan egoteak ez du esan nahi Fnacek zerbitzua erabiltzen
duenik, baizik eta zerbitzu honek Itzulerako sarbidea duela, besterik
ez.

Mila esker berriro ere

Tomas
-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En
nombre de Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org
Enviado el: lunes, 19 de diciembre de 2005 8:39
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] El precio mas Fnac

Donostian behintzat "gutarra" hitza erabili zuten "uno de los nuestros"
adierazteko. Bide horretatik joaz, zer iruditzen "preziorik
Fnactarrena"?

Dena dela, ez al du Fnac-ek diru nahikorik itzulpen-zerbitzu bat
ordaintzeko, herri-administrazioetako debaldeko zerbitzua baliatu
beharrean?

Euskararen Donostia Patronatua

udala_euskara a bildua donostia.org

http://www.euskaraz.net