[itzul] Beste gu

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ast, Ots 3, 14:47:14, CET 2005

Izena ez dago "txarto": aldrebeskeria linguistiko hutsa da, baina
nahita egina. Nik behintzat hala ulertu dut; alegia, "beste batzuk"
agertuko direla hor, xelebre samarrak agian, baina horiek ere "gu"
direla, edo gu izan gintezkeela, edo gure zerbait dutela haiek ere.
Latinoek zioten moduan, eta barka pedante jartzea: "Homo sum, nihil
humanum a me alienum puto".
Tamalez, susmoa baino gehiago daukat programa hori ez dela izango
klasiko latinoen mailakoa, prezisamentean.

X.