[itzul] klik, ping, trackback

Luistxo Fernandez LFernandez a bildua codesyntax.com
Al, Urt 10, 09:49:50, CET 2005

Lehengoan blogari terminoarekin eman nizuen tabarra. Orain nlog
terminologia gehiago...

Ping egin, trackback... Azalpen batzuk eta euskarazko ordain posibleak
aipatzen ditut nire blogeko artikulu honetan,
http://www.eibar.org/blogak/luistxo/eu/271
ea ideiarik jasotzen dudan, eskerrik asko.

Horien artean 'pingatu' termino hipotetiko arrotz samarra aipatzen dut.
Klik egitetik Klikatzera pasatu garenez... Azken termino honetaz
komentarioa zekarren Anjel Lertxundik duela egun
batzuk:http://tinyurl.com/6v9mq

Luistxo Fernandez
LFernandez a bildua codesyntax.com - 675 706 553

CodeSyntax - http://www.codesyntax.com/
Azitaingo Industrialdea 3K
E-20600 EIBAR
Tel: (+34) 943 82 17 80