[itzul] Sorgin-harria

jberriotxoa jberriotxoa a bildua euskalnet.net
Ost, Urt 12, 18:21:56, CET 2005

Guk ere oso gustura ikusi genuen, umeek batez ere, ia memoriz ezagutzen
duten arren.

Š eta DVD-a euskaraz erosteko prest egongo ginateke, baina EITB-ek aukeratu
duen banaketa ez zaigu gehiegi gustatuŠ baina beno, hori beste kontu bat da.

Dena den, uste dut askoz DVD gehiago salduko zirela beste banaketa modu bat
aukeratu izan balitzŠ baina hori ere beste kontu bat da.

Joseba