ER: [itzul] izango dugu ala izango ditugu?

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
As, Urt 18, 12:14:20, CET 2005

izango dugu ala izango ditugu?Nik neuk, bere horretan, plurala emango nuke.
Bat eginda irudikatzeko, eta singularra erabiltzeko, "koktel eta bazkaria"
eskatzen dit.

(-tasun atzizkiaz-eta osaturiko abstraktuetan, nahiko normala da singularra
erabiltzea halako koordinazioetan, baina ez da hori hor kasua).