Fw: [itzul] Trados

MIREN ETXEBERRIA miren_etxeberria a bildua yahoo.es
Or, Eka 3, 10:33:15, CEST 2005

Dohainik jaitsi dudala esan nahi nuen. Teknikarako dohain pixka bat ere
jaitsiko nuke ahal banu, baina uste dut oraingoz ez dela posible.
Miren
----- Original Message -----
From: "MIREN ETXEBERRIA" <miren_etxeberria a bildua yahoo.es>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Friday, June 03, 2005 10:24 AM
Subject: [itzul] Trados

Egunon!
Trados erabiltzen ikasi nahian nabil eta ez dut asmatzen. Internet bitartez
dohain eskaintzen duten bertsioa jaitsi dut. Esan didatenez Word ireki,
Workbench ireki eta Word-en azaltzen zaizkidan Trados-eko ikurrak erabiliz
bertan itzultzen asteko gai izan behar nuke. Saiatu naiz eta niri
lehiatilatxo bat azaltzen zait, workbench ez dabilela iragarriz.
Inork laguntzerik bai?
Aurrez mila esker
Miren