[itzul] Re: Lastoa inoren begian

Luistxo Fernandez Lfernandez a bildua codesyntax.com
Al, Eka 20, 13:40:01, CEST 2005

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER <larrinaga_asier a bildua ...> writes:

> 	Eta ez diot berrian ematen den informazioagatik, lehengo egunean
> <<ANT Bilbao Urban Circuit>> izenarekin zerrenda honetan banatu zen
> mezuagatik baizik.

Ez dut oso ondo ulertu zure iruzkin hau, Asier. Edozein modutan, inoren begian
lastoa topatzearena dibertigarria da askotan, EITBren begian, urrutirago joan
gabe, asteburu honetako notizia Eitb24.com-en:

http://www.eitb24.com/noticia_eu.php?id=69598

"Internet Euskadik SPIP softwarea euskaraz aurkitu du"

Ez nekien galduta zegoenik, baina pozten naiz, *aurkitu* badute. Asmo eta umore
onenarekin, besarkada bat, Asier ;-)

Luistxo