[itzul] Absoluzioa emateko formula

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
Ost, Mar 16, 11:52:33, CET 2005

Eskerrik asko, Agurtzane. Gaur goizean Lore Azkaratek bidali dit formula
bera, baina batuaz, eta horixe erabili dugu. Eskerrik asko bioi.

Jainko Aita errukitsuak,
bere Semearen heriotza eta piztueraz
mundua berekin baketu zuenak,
eta, bekatuen barkamenerako,
Espiritu Santua isuri zuenak,
eman diezazula, Elizaren bitartez, barkamena eta bakea.
Eta nik barkatzen dizkizut zure bekatuak
Aitaren, eta Semearen, eta Espiritu Santuaren izenean.