[itzul] Txirlak, muxilak eta almejak...

inaki irazabalbeitia ixi a bildua elhuyar.com
Ast, Mar 24, 00:48:22, CET 2005

  Ba espezien normalizazioaz dihardutenek horrela erabaki dutelako,
Gaztelaniaz esaterako, 'judíá'  estandarra  den bezala eta 'alubia' edo
'frijol' lokalismoak.
Bidez batez, adin batetik gorako donostiarrek gaztelaniaz 'muskullo'
esaten dute eta, bestetik,  Gipuzkoako barne aldeko euskaldun jator
askok 'mejiloi'. Antzeko gauza gertatzen da, Goierri eta Tolosaldeko
jatetxeetan entzuten den  'rape parrilan' gero eta usuago horrekin.

inaki