[itzul] Hobe esan

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
As, Maiatza 3, 11:29:40, CEST 2005

	Ez naiz ausartzen <<hobe esan>> egituraren jatorrian zer dagoen
esatera. Nire belarrirako, arrotza da, eta lehengo mezuan eman nuen
azalpenean bera izan nuen gogoan (nahiz eta Jagoneteko argibideaz baliatu).

	Orotariko Euskal Hiztegian <<hobe esan>> egiturak ez du
(azpi)sarrerarik. Bai, ordea, beste lokuzio hauek: <<hobeto esan>>, <<hobeto
esana>>, <<hobeto esanik>>, <<hobeto esateagatik>>, <<hobeto esatearren>>,
<<hobeto esateko>>. Horrek zerbait esan nahi izango du.

	Gainera, HOBETO sarrera nagusiaren bigarren adieran, honela dator:

2. Mejor dicho. v. "hobeto esan", "hobeto esateko".

Asier Larrinaga