[itzul] Al rebufo

aua a bildua ivap.es aua a bildua ivap.es
Ost, Maiatza 4, 08:57:52, CEST 2005

"Al rebufo" hori motor-munduko argotean erabiltzen den terminoa da, eta
motoek-eta mugitzean uzten duten aire-hutsa esan nahi du; lasterketetan,
lehiakideak baliatzen dira babes horretaz. Beraz, nik honela emango nuke:
"... Liburu Zuriaren babesean" edo "itzalpean".

Aitor Ugarte