ER: ER: [itzul] Cada primer sábado de mes

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Ast, Maiatza 5, 12:59:27, CEST 2005

Pozten nauk, Patxi, apezarekin izatea desadostasuna, baina desadostasun
izaten segitzen dik, nire kasuan bederen.

Nolanahi ere, gaztelaniazkoak "el primer viernes de CADA MES" eta "CADA
PRIMER SÁBADO de(l) mes" dituk, hurrenez hurren.
Hots, egitura gramatikal desberdinak, nahiz esanahia, enfasiaren kokapena
gorabehera, hor nonbait ibili (="el primer sábado de CADA MES"?).