[itzul] besterik

mikelhb a bildua teleline.es mikelhb a bildua teleline.es
Ost, Maiatza 18, 12:43:59, CEST 2005

On 18 May 2005 at 12:29, jon-agirre a bildua ej-gv.es wrote:

> Bigarren mailako ikasleak besterik ez da etorri.
> Sagarrak besterik ez dut jaten.
> Bigarren mailako ikasleak baino ez dira etorri (aukera bakarra,
> zalantza barik). Sagarrak baino ez ditut jaten (aukera bakarra,
> zalantza barik).
Bigarren mailako ikasleak baino ez da (inor) etorri.
Sagarrak baino ez dut (ezer) jaten.
'Ez dira etorri' eta 'ez ditut jaten' sintagma osoak badira,
beste zerbait faltako litzateke:
Bigarren mailako ikasleak baino, 'estudianteak' ez dira
etorri.
Sagarrak baino, 'frutak' ez ditut jaten.

Nire ustez, beste moldeetan singularra behar du.