[itzul] Widening

Daniel Luján dlujan a bildua elpunt.com
Ost, Aza 2, 18:27:06, CET 2005

Baita Euskalterm-en ere:

[19/6] Hiztegi Terminologikoa
Sailkapena: Hizkuntzalaritza. Literatura | Hizkuntzalaritza, orokorra |
Semantika
eu hedadura semantiko
es extensión semántica
fr extension sémantique
en semantic extension
semantic range

[19/7] Hiztegi Terminologikoa
Sailkapena: Hizkuntzalaritza. Literatura | Hizkuntzalaritza, orokorra |
Morfologia eta sintaxia
eu hedadura sintagmatiko
es extensión sintagmática
fr extension syntaxique
en syntagmatic extension

Eta Elhuyar hiztegi elebidunean:

3  iz.      Hizkl.
Extensión

Hedadura semantikoa: extensión semántica
Hedaduraz: por extensión