[itzul] victor hugoren zenbait hitz

Xan xanoth.eh a bildua wanadoo.fr
As, Aza 15, 20:15:19, CET 2005

JOSE MAYA AINARA(e)k dio:

>SOUS (sosa, dirua??)

sos

>CHAIR À CANON (carne de cañon: euskaraz?)

ez dut gogoan Jean Elizaldek (/LVII.a gerlan/. Alberdania, 1995. (Narrazioa, 5))ez zuenez zerbait erabili.
Anartean, edo aurkitu ezean: kanoi-bazka ??

>Le chien était le BINI du nain (txakurra ipotxaren pareko??)

Kontestua: Le nain ne quittait jamais le chien, toujours plus grand que
lui. Le chien était le bini du nain. C'était comme deux colliers
accouplés. Cette juxtaposition...
_Biek bat egiten zuten_??

>Une duchesse de MedinaCaeli, dont le cardinal Polus VIT LE LEVER,

beste anderea, beste garaia, beste ohitura: orduan gomita (hautatu)
batzuk dukesaren _(ohetik) jeikitzea, altxatzea, zutitzea ikusi zuen_

>Trois papion EN GRANDE LIVRÉE (jantzi handiekin??)

papion-a, zinimo bat delako (singe cynocéphale), "livrée" horren larrua
da: _larru ederrenean_ ??

>Une foule de MONUMENTS DOMESTIQUES

Idazlearen ironia dela eta: _etxeko gauza/objetu/obra/... andana_

>Espèces d'augmentatifs du courtisans

_gortegizon/anderearen gehigarri/luzamen gisakoa_ ???

ea zerbaitetarako balio duen!
Xan Othaburu