[itzul] LEGE-AIPUAK

i-munitxa a bildua ej-gv.es i-munitxa a bildua ej-gv.es
As, Aza 22, 13:17:47, CET 2005

Ni neu a)-ren alde. Baina itzulpenik ez dut egingo, aipua baino gehiago
da-eta; hortaz, labaintzeko arrisku handiagoa.

Idoia Munitxa Zurikarai
Hizkuntza normalizazioko teknikaria
Ingurumena eta Lurralde Antolamendua
i-munitxa a bildua ej-gv.es
Telefonoa: 945-016977

De: jon-agirre a bildua ej-gv.es [mailto:jon-agirre a bildua ej-gv.es]
Enviado el: martes, 22 de noviembre de 2005 12:46
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: RE: [itzul] LEGE-AIPUAK

Aukera bi emango nituzke:
a) Jatorrizko testua (legezko bakarra), komatxo artean eta letra etzanean,
eta ondoren kako artean edo kortxete artean zeure itzulpena (itzulpena jarri
ala ez, aukeran egon liteke, Zelaik esan duenaren arabera).
b) Itzulpena komatxo barik (kontuz ibili "...legeak hitzez hitz honela
dio..." esatearekin).

Jon Agirre Garai
946075522