[itzul] MUSIKA

oihana lertxundi egurbide oihanalertxundi a bildua hotmail.com
Al, Urr 17, 21:13:22, CEST 2005

Gabon,

hasteko, eskerrik asko zuen laguntzagatik, gauza asko argitzeko baliagarri
izan zait, baina esan nizuenez, hemen beste galdera-sortatxo bat. (Aurrekoen
antzekorik bada berriro, barka)

1. Iiº seinua atera zait behin. Zer da hori? PCarekin eta Macarekin egiten
dut lan eta litekeena da gauza xelebreren bat pasa izana batetik bestera
pasatzean, ez? Izan ere, inork ez dit esan zer izan daitekeen.

2. Pensar el compás _ a 1. Gidoi baxua irteten zait, bere horretan. Izan
liteke goiko kasua bezalako bat, edo seinu horrek badu esanahi jakinen bat
musikan? Bestela, honela? = Pentsatu _ konpasa 1era (??)

3. Pedal de tónica en el bajo = Tonikako (nota) pedala baxuan (?)

4. Cadencia de corte modal sobre el sexto grado rebajado de la tonalidad =
Kutsu modaleko kadentzia, tonalitatearen seigarren gradua baxutuaren gainean
(?????)

5. La primera voz se puede hacer una 8ª alta o bien doblarla a la 8ª (8ª
horiek ematen didate lana, zortzidunak dira biak?) = Lehenengo ahotsa
zortzidun bat igota egin daiteke, edo zortzidunean bikoiztuta (???)

6. Melodia acompañada = Melodia lagundua (?)

7. Movimientos paralelos por terceras (tercera zer da hirudun, hiru
gradu...?) = Mugimendu paraleloak hirudunetan (?)

8. Melodía secundaria por terceras paralelas = zalantza berdina

9. tiene un ámbito más estrecho, una 5ª = zalantza berdina

10. Amplía el ámbito hasta una 9ª = zalantza berdina

Alegia, ª duten denak xdunak dira?

11. Enlaces cadenciales I-IV = I-IV lotura kadentzialak (baina zenbaki
erromatar horiek zeri egiten diote erreferentzia?)

Bueno, bueno, oraingoz nahikoa izango dugu denok ezta?

Eskerrik asko aurrez (mezu luze hau guztia irakurtzeko lana hartzeagatik ere
bai)

oihana