RE: [itzul] Guipúzcoa es así

aua a bildua ivap.es aua a bildua ivap.es
Ost, Urr 19, 13:43:30, CEST 2005

Xabier,

Nik ere justifikazio-kutsu hori hartzen zioat esaldi horri, eta
futbolariek-eta sarritan erabiltzen duten "el fútbol es así" hura
gogorarazten zidak. Beraz, esapide neutroago bat erabiliko niake:
"Horrelakoa da Gipuzkoa" edo antzekoren bat.

Ondo izan.
Aitor Ugarte