ER: ER: [itzul] todos los puntos que puedan

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
Ast, Ira 15, 19:12:18, CEST 2005

Ados, esaldia okerra da. Eta zuzena ote zen aztertuko ez genuela, esanda
joan da.
Esanahiari (esanasmoari?) begira egin dugu iradokizuna.
Okerragoak/aldrebesagoak ere zuzen itzuli behar izan duenik bi baino
gehiago baietz izan zerrenda honetan.

Zehazteak mesede egiten duela frogatuz, Juanek: