[itzul] RE: ItzuL Mezu-Bilduma, 23 bilduma, 27. zenbakia

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Al, Api 24, 12:41:24, CEST 2006

Egun on, lagunok!

	Zalantza-Dantza liburuxkan badago horren azalpena:

	"Ahaidetasuna adierazten duten izenekin ez dago zertan izenordain
posesiborik erabili euskaraz.
	Amarekin joan naiz udaletxera.
	Dena dela, izenordaina jarri behar badugu, pluralean ematea da
jatorrena euskaraz.
	Gure amonak hori egiten zuen."

	Horren harira, erdara gutxi zekien gure amona batek esaten zuen bere
suhinez : "Migel guria...".

	 Lagun giputz batek, Iparragirreren antzera, "Nere amak..."

		Hala eta guztiz ere, zenbait testuingurutan zalantzak
sortzen dira (eta nire uste apalean, eta agian erratua, erabili beharra).