[itzul] Arau Subsidiarioak

Aitziber Salinas aitzis a bildua yahoo.com
Ost, Abe 20, 17:16:02, CET 2006

Aupa,

  Nik beti Plan Orokorra entzun eta erabili izan dut
  nire ustez egokiagoa da

  Aitziber

Legazpiko Udala - Euskara <euskara.le a bildua legazpi.net> wrote:
  Aupa Zelai,

Egia esan ez dakit Plan Orokorrak edo Nagusiak Arau Subsidiarioak ordezten
dituen eta argitu beharko dut hori, baina hori da niri emandako azalpena eta
hona hemen azkeneko Osoko Bilkurako aktan irakurri dudana oraintxe bertan:
"El Plan General viene a sustituir a las Normas Subsidiarias en vigor,.."

Beraz, zalantza berdinarekin geratzen naiz: 'Plan Nagusia' edo 'Plan
Orokorra'???

Inma.