[itzul] usuario único

3ARRANO 3arrano a bildua 3arrano.com
Ast, Abe 21, 14:15:45, CET 2006

Hori-Hori, L.S.A(e)k dio:
> Horrenbeste kopla behar da? Ez al da nahikoa "X bisitari" eta "X
> bisita" bereiztea?
>
> joseba

Nire ustez ere honela askoz hobeto ulertzen da. "Erabiltzaile bereizi"
eta horrelakoak jartzen badituzue jendeak ez du ulertuko zer esan nahi
duzuen, eta azken finean zein da helburua: jendeak ulertzea edo
gaztelerazko testuaren kopia zehatz bat euskaraz jartzea.

Uste dut gazteleraz ere jendeak ez duela ulertuko "usuarios unicos"
horrekin, agian ingelesetik oker itzulitako hitz horietariko bat delako
(adb.: Command (agindu) -> Comando (?))