[itzul] concurso provincial de perros de muestra sin muerte

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Al, Ots 20, 09:33:59, CET 2006

Egun on:
"sin muerte" hori  inoiz  arrantza kontuetan , arrantza-lehiaketetan
agertu izan da, Bilbao Bizkiaia Ur Partzuergoak  antolatutakoetan hain
zuzen ere. "pesca sin muerte".
Hor egiten zana   (edo  egiten dana) da: Arrainak harrapatu, pisua
hartu  eta  barriz uretara  bota.
batez  be uraren kalitatea  zein dan ikusteko,  ur-saneamendu sistemaren
funtzionamendua   ikusteko.
http://www.consorciodeaguas.com/euskera/ciclo/sistema_bajo_nervion.asp.

ba leike   "sin muerte "  hori soberan egotea.

Garikoitz