[itzul] Sentimiento albiazul

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Al, Urt 16, 12:05:39, CET 2006

Kolore zuriak ez du sinonimorik nik dakidala, baina urdinak bai: azula
esaten da Bizkaiko hainbat lekutan, blua Iparraldean batzuek.

"Txuri-azula" irreal samarra egiten zait hala ere, eta "txuri-blu",
berriz, komiko hutsa. Baina  bueno, posibilitatea behintzat hor dago.

X.