[itzul] Bizkaiko herri izendegia

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
Ast, Urt 26, 13:50:08, CET 2006

Kontua da Espainiako Estatuaren barruan, edo mendean, ezin dela izen bereko
udalerri bat baino gehiago egon. Orain arteko izenak (Abanto-Zierbena) ez
zeukan zentzurik, Zierbena duela urte batzuk banandu zelako Abantotik.
Beraz, Aragoiko Abanto udalerri zaharragoa denez, Enkarterriko udalerriak
eraman behar "abizen" eragabe hori. Dena den, zilegi izango da Abanto
huts-hutsik erabiltzea, agiri ofizialetan izan ezik. Hala iruditzen zait
niri, nehintzat.