[itzul] ER: Toma de Razón Contable

Ander Irizar airizar a bildua parlamento-navarra.es
Ost, Eka 14, 09:59:14, CEST 2006

Kaixo, Jon:

"Toma de Razón Contable"

Bi foru legetan "toma de razón en contabilidad" aurkitu dut. Batean,
"kontabilitate arloko arrazoi-hartzea" agertzen da, eta bestean berriz
"kontabilitateko arrazoi-hartzea". Hala ere, ez dakit hori bide zuzena eta
egokia den.

Euskaltermen (kontsulta-fitxa) hau aurkitu dut:

inskripzio zibila egite
es  toma de razón civil

Eta Draen, berriz, honela definitzen du "tomar razón":

tomar razón, o la razón.
1. fr. Asentar una partida en cuenta o hacer constar en un registro lo que
en él debe copiarse, inscribirse o anotarse.

Agian nahikoa da "kontabilitatean jasotzea" edo holakoren bat. Ea
adituxeagoren batek zer dion.

Ander Irizar