[itzul] aquilegias azules

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Al, Eka 19, 13:58:54, CEST 2006

	<<Aquilegia>> landare genero baten latin izena da. Euskaraz lasai
asko esan dezakezu <<Aquilegia urdinak>>.

	Kontuan hartu beharreko gauza bakarra da unitate horretan
<<Aquilegia>>-k ez duela bere "teknikotasuna" galtzen. Beraz, letra
etzanarekin idatzi beharko litzateke.

	Euskaltermek genero horretako espezie bat badakar: <<Aquilegia
vulgaris>>. Euskaraz <<kuku-belar>> esaten zaiola dio.

	Ez dut ez espeziaren berri, ez generoaren berri, baina ez dut uste
asko erratuko ginatekeenik euskaraz <<kuku-belar urdinak>> jarriz gero.
Betiere, testua dibulgatiboa-edo bada. Testua teknikoa bada, nahita
erabilita egongo da latin izena.

Asier Larringa