[itzul] musika-tresnak

Arantzazu azpilla a bildua euskalnet.net
Ost, Eka 21, 14:11:14, CEST 2006

Arratsalde on

viola d'amore zer den arrastorik ez dut; "flauta en sol" flauta da eta
en sol horrek esan nahi du sol tonuan dagoela (ni oso oker ez banago
behintzat). Musika-tresna batzuen ondoan jartzen da batzuetan zer
tonutan dauden (en Sol, en Re, en Fa...) baina ez dakit en sol, en re,
en fa... horiek nola itzultzen diren.