[itzul] zona de playa

Berasategi Zurutuza, Joxe M. jmbera a bildua alava.net
Ast, Mar 16, 08:03:14, CET 2006

Eta zer eragozpen dago <<hondartza>> erabiltzeko, igerilekuaren ingurua adierazteko?

Igerilekuak saltzen dituzten etxeen eskaintzak pixka bat begiratuta,  <<playa, platje, plage, beach, schwimmbadstrand...>> azaltzen dira, nahiz eta, nire ustez, hizkuntza horietan ere, adiera arruntenean, hitz horiek "hondar, hartxintxar edo harrizko" esanahia barnean duten.

<<zabaltza>> eta <<zabalgune>> ondo daude gaizki, baina "zabal" oinarriari zuzen-zuzen lotuz gero, antzeko eragozpena dugu, alegia, askotan <<estutzak>> edo <<estuguneak>> direla <<zabaltzak>> edo <<zabalguneak>> baino gehiago.

Frantsesezko adibide bat jarri dut ondoan (azpimarrak neuk jarri ditut).

BARRIERES DE PROTECTION
"BABYPROTECT"
Révêtement peinture poudre cuite au four - Tube 25mm de diamètre.
Intallation facile : à poser sur la plage de la piscine.
Grande maniabilité : ces barrières sont articulées entre elles par une liaison plastique, toutes les formes de clôtures sont                                   possibles.
Encombrement minimum, facilté de stockage.
Porte d'ouverture : grâce à un kit d'ouverture qui se fixe sur la barrière désirée.
Etudes et devis : Pour vos demandes de prix, veuillez préciser les dimensions de la piscine, les dimensions de la plage et joindre un croquis.

Marrazkiarekin errazago ikusten da, baina ItzuLera ekarri ezin direnez, helbide honetan ikus daitezke
www.trebuchonequip.com/stores.html

Ondo bizi

Joxe Mari Berastegi