[itzul] Robap=?ISO-8859-1?B?4WdpbmFzIA==?=o rompep áginas

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
As, Mar 21, 10:10:22, CET 2006

Ez dakit zer irudituko zizuen, baina "orribetetsuko iragarki" esan
litekeela pentsatu dut. Bereizten ote dira "orribeteko" (oso-osoa) eta
"orribetetsuko" (badakit ez dela, zehatz-mehatz, esan nahi dena, baina...)?

Egia esan, Googlen ez dut topatu "orribeteko" bera ere...

Bestela, "orri-haustaile" ere entzun dudalakoan nago, baina ez dakit
seguru.

Patxi

>Egunkarietan jarritako iragarki batzuei buruz ari den testu batean,
>"robapáginas" eta "rompepáginas" terminoak agertu zaizkigu. >Iragarkien
diseinuan erabiltzen diren formatuak dira, honen arabera:
>http://www.newsartesvisuales.com/editor/edit012.htm:
>- "Robapágina, este formato ocupa la página casi entera, de tal >forma que
puede crearse un anuncio casi de las mismas características >que el de una
página entera, siendo a su vez más barato y teniendo >una alta efectividad
aunque pagando -evidentemente- un precio menor >publicitario que por la
página completa".

Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org
Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org