[itzul] Llamamiento de los 100

Xan xanoth.eh a bildua wanadoo.fr
Iga, Mar 26, 20:30:25, CEST 2006

Gotzon Egiak idatzi du:

> Hegoaldeko erdaldunek esango zioten, noski, «Llamamiento de los 100».
> Iparraldean, nik dakidala, agiria frantsesez hedatu zen, eta «Appel
> des 100 pour la tenue d'une consultation populaire sur l'organisation
> territoriale des Pyrénées-Atlantiques» izan zuen izena, labur «Appel
> des 100».

Hori horrela da!
1999ko martxoaren 25eko Herria aldizkariak "Ehunen deia" ekartzen du:

Ehunen deia.
Egundainokotan, ehun lagunek dei bat izenpetu dute argi eta garbi euskal
departamenduaren alde. Galdetuz ere, euskal-departamendu horren aldeko
guziak ahala bezenbat bilduz, manifestaldi handi bat berriz egin dadin
ondoko egunetan...
[...]
J.-B. D. ("Egun eta bihar")