[itzul] MAITIA NUN ZIRA / GOIZIAN ARGIA HASTIAN

Berasategi Zurutuza, Joxe M. jmbera a bildua alava.net
Ost, Mar 29, 07:55:47, CEST 2006

Galdera berbera egin zuen Fernando Rey Escalerak otsailaren 23an, eta 3 erantzun jaso zituen: Gotzon Egiarena egunean bertan, eta Jone Aldamiz Etxeberriarena eta neurea hurrengo goizean.

Ondo bizi,

Joxe Mari Berasategi
AFAko Euskara Zerbitzua

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de Ortzuri Olaetxea
Enviado el: martes, 28 de marzo de 2006 13:54
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] MAITIA NUN ZIRA / GOIZIAN ARGIA HASTIAN

Egun on, berriz

hasteko, eskerrik asko, Gotzon, zure azalpenengatik. Argiagu dut dena
orain; aitzakiarik ez dut izango itzulpen txarra egiteko.

Orain, ordea, beste kontu batekin nator, goian jarritako kanta bi horiek
itzuli behar ditut-eta. Inork itzuli dituzue edo badakizue itzulita ote
dauden? Poesia egiten hasi behar badut orain...