[itzul] MAITIA NUN ZIRA / GOIZIAN ARGIA HASTIAN

Ortzuri Olaetxea itzultzaile a bildua pasaia.net
Ost, Mar 29, 08:27:58, CEST 2006

Egun on,

Joxe Mari, begiratu dut itzulen datu-basean, baina, itxuraz, Maitia nun
zira kantari besterik ez zitzaion erantzun.  Goizian argia hastian falta
zait oraindik, eta hor nabil, euskal kanten atari guztietan begira,
baina ezer ageri ez.

Saiatuko naiz atzera, eta ezer aurkituz gero, jarriko dut hemen.
Bestela, nire alderdi poetikoa (ez daukadan horixe bera) lanean jarri
beharko dut nolabait, eta bialduko dizuet emaitza.

Eskerrik asko erantzun didazuenoi